martes, 30 de novembro de 2010

CINCOCENTOS ALUMNOS DO C.E.I.P. FERMIN BOUZA BREY NON ASISTEN A CLASE.


C.E.I.P. Fermín Bouza Brey ás nove da mañán de hoxe, hora de entrada dos cativos
Exactamente 500 alumnos non asistiron hoxe ó seu colexio como protesta pola situación na que se atopa o centro debido á deixadez das administracións públicas.

Dende a ANPA Tea queremos lembrarlle tanto á Consellería como ao Concello, que a situación que sofre o centro, tanto pola masificación como pola falla de mantemento, xa non é sostible para os pais e nais de Ponteareas, que reclamamos o arranxo urxente do centro, dado que as condicións que teñen que soportar os nosos fillos e fillas tódolos días raia nalgúns casos a insalubridade.

Queremos agradecer a tódolos pais e nais o esforzo que isto supón e esperamos que as administracións se den conta que o que reclamamos é solamente un centro digno no que as inundacións de augas fecais, os fallos de electricidade e a masificación queden como recordo doutros tempos.

5 comentarios:

Anónimo dixo...

¿A quién le interesa la protesta? ¿Se va a aconseguir algo con esto? ¿Porque desde el ANPA no se solicita una inspección del Centro ¿Cumple las normas el Centro? ó a la ANPA en este momento tampoco le interesa, que se mueve desde aquí el interes politico ó la situación del Centro.
Los padres de ¿Quién nos fiamos? de lo que dice el ANPA, tampoco se habla claramente.
Seamos claros todos y hagamos las protestas como hay que hacerlas pero sin poner a los niños por medio que son los únicos perjudicados.

A.N.P.A. Tea dixo...

No que vai de curso, a ANPA celebrou CINCO asembleas: unha no colexio, tres nas parroquias (Areas, Moreira e Xinzo) e outra no Centro Social (aberta). Nestas asembleas informouse aos pais e nais e todo aquel que quixera escoitar. Asímesmo, respostamos a todas aquelas dúbidas que se nos plantexaron e decidimos entre todos o que podíamos levar a cabo. Todos aqueles que non asisten as asembleas, non teñen dereito nin a tomar decisións nin a votalas.
Non vamos a consentir que ninguén diga que temos intereses privados ou políticos nisto. Todo o que facemos é absolutamente transparente e comprobable.
Non nos valen as críticas de quen non se interesa por vir e informarse, porque iso significa que non se interesa polo benestar dos cativos e non nos vai dar leccións de moralidade ou ética aos que loitamos cada día polos nosos e polos seus.
Temos un local onde atendemos aos pais todolos luns, temos un teléfono e un correo electrónico para o mesmo fin, e facemos reunións e asembleas periódicas, e somentes por estas vías atenderemos calquera dúbida, reclamación ou suxerencia; o resto e dárlle á lingua por detrás, algo moi feo que non debemos ensinar aos nenos.
Por último dicir que cada un ten o privilexio de facer o que lle pete, así que se non quere protestar que non proteste e punto.

Ángela dixo...

Que a quién le interesa la protesta? Pues, por supuesto, a todos los padres que nos preocupamos por la situación en la que se encuentran nuestros hij@s. Desde luego con los brazos caidos se va a conseguir menos. En cuanto a lo de las explicaciones, en el local del Anpa se podría informar extensamente sobre todos los pasos que se han dado con anterioridad a celebrar esta protesta. Lo que está claro es que solo el que no se ha querido enterar es el que ahora está desinformado ya que como demuestran las cifras 500 niñ@s se han sumado a la protesta. Asi que, dificilmente, todos los padres de l@s niñ@s que han secundado y van a secundar la protesta, pertenecen a los mismos colores políticos. Dejemosnos de demagogias e intentemos luchar por el bien de nuestros pequeños. Es una vergüenza que yo haya estudiado en condiciones infinitamente mejores a lo que lo están haciendo nuestr@s hij@s.
Asi que dejemonos de luchas partidistas y dediquemonos a lo que realmente importa, LA EDUCACION.

Anónimo dixo...

De aqueles polvos recollemos estes lodos... Sempre haberá algún "trepaárbores" que utilice políticamente a situación.
O importante non é o pasado, senón o presente e o futuro d@s nen@s. Son el@s, @s polític@s, quenes teñen que dar os pasos definitivos para resolver tanta "maraña" e quitar dunha vez para sempre "a merda que asolaga o colexio".
Teñen os cartos e deben usalos consensuadamente para saír do burato. Por exemplo e sen ánimo de votar a vista atrás:
Qué pasa coas aulas do rural pechadas para masificar no cenro...?: CRISTIÑADE, GANADE, PADRÓNS, FOZARA, CORTELLAS, ARCOS, ETC, ETC Cal é a razón de que na de Areas, ou na de Xinzo, haxa desdobles e aulas reconstruídas na antiga vi venda dos mestros adosada?
A falta de previsión e a improvisación claman ao ceo...
SEXAMOS CONSECUENTES, APLIQUEMOS O SENTIDO COMÚN E PREPAREMOS O FUTURO DOS PEQUENOS. SERÁN O LEGADO QUE DEIXEMOS, A NOSA VAGAXE.

SORTE PARA TOD@S E ÁNIMO NA LOITA!!

Laura dixo...

Lo primero, buenas a todos. Ahora iré contestando las preguntas del anónimo bajo mi punto de vista.
1. ¿A quién le interesa la protesta? Como madre de un alumno a mí personalmente me interesa, pues lo que se persigue es algo por el bien de todo el alumnado del centro, entre el que se encuentra mi hijo, y quiero que reciba su educación en un centro que está bien, si para conseguirlo hay que llegar a estos extremos llegaré, hasta aquí y hasta donde haga falta, por mucha pena que me de.

2. ¿Se va a conseguir algo con esto? No lo sé, espero que sí, pero de todos modos puedes asistir a las reuniones del ANPA para ver si se consigue algo o no. De todos modos yo creo que de brazos cruzados tampoco se consigue nada.

3. ¿De quién me fío yo?, como madre. Me fío de lo que veo en el colegio, me fío de lo que me cuenta mi hijo, que aunque es pequeño tiene la suerte de no ser tonto y saber diferenciar cuando un grifo echa agua y cuando no. Me fío de lo que ví cuando fui a hablar con su profesora y me preocupé por pasearme por el centro para ver el estado del edificio, me fío de muchas cosas, pero sobre todo me fío de lo que veo.
Como bien dices, los niños son los únicos perjudicados: aulas pequeñas, frío, humedades, baños inutilizados, falta de higiene, falta de medios técnicos,...

Sobre lo del interés político, si te soy sincera la política me la trae al pairo, lo que me importa más que mi vida es la vida de mi hijo, y por ello lucho, no en un bando ni en otro, sino contra quien no haga bien las cosas, sea quien sea, pues eso me da igual.

Espero responder algunas de tus dudas.

Las preguntas sobre el ANPA puedes ir a preguntarlas cualquier lunes.

Un saludo.